Tuesday 27 December 2011

AKU KENA TAG!!!

Assalamualaikum. Salam ukhuwah.

Sekolah tinggal seminggu je lagi. Amacam?? Dah ready ke?? Mesti dah macam-macam korang buat time cuti ni kan?? 

K la, yang penting cuti korg diisi dengan benda-benda yang bermanfaat.

Aku tak faham, kenape kakak aku norsyafiqah tag kat aku benda ni. So, nak tak nak, terpaksa la aq jawab benda-benda ni


Di sini ade beberapa soalan wajib jawab utk tuan punyer blog
[1] warna favourite and why?
[2] perangai orang yang paling anda menyampah sekali. explain skit
[3] benda yang anda teringin nak buat tapi blom kesampaian
[4] makanan yang anda rasa pelik
[5] favourite quote
[6] situasi di mana anda teringin nak terjun dari bangunan klcc
[7] anda skema atau jenis yang suka rebel?
[8] asal perempuan suka gossip eh?
[9] kalau ada time machine, anda teringin hidup di zaman mana?
[10] 3 benda wajib bawak kalau keluar jalan2
[11] anda rasa pelik bila...
[12] binatang yang anda rasa comel/hensem
[13] ada bebelan ikhlas buat pakcik/makcik yang gatal2 tag anda?
# sila jawab soalan-soalan yang x berapa maut di atas
# lepas tu,anda dikehendaki tag kawan2 anda yang ada blog dengan meletakkan link mereka di bawah

JAWAPAN:

1. Warna favourite.. erm., HIJAU ngan BIRU muda. Mybe sebab hijau tu warna kesukaan nabi. Biru muda pulak warna yang menenangkan.

2. Perangai yang aku kurang gemar ialah perangai orang yang suka bersangka buruk terhadap orang lain. (sebenarnye aku tak tahu nak expain macam mane. Yang penting benda ni boleh menghasilkan dosa.)

3. Kalau boleh aku nak pergi TANAH SUCI. Melawat MAKAM NABI. Study kat MESIR/JORDAN/ or mana2 yang best.

4. Time ni aku belum jumpa lagi makanan yang pelik2.

5. Favourite quote.. erm.,

"(Pada hari kiamat kelak) orang yang bersahabat saling bermusuhan 
di antara mereka kecuali mereka yang bertaqwa" 
(Al-Zukhruf:67)

6. er..?? gila ke nak terjun dari KLCC? Dosa kowt. Ish! Tak nak!

7. er.. Tak tahu la.. 50-50 kowt.

8. er.. Mybe dyorg semua tak tahu azab mengumpat kowt. er... SERAM. 

9. Kalau boleh, aku nak hidup zaman Rasullah. nk jumpa dengan Nabi..! 

10. 3 benda.. Erm.. jam, wallet dan BB. (Kalau ada).

11. Aku rasa pelik time ada orang lepaskan 'BOM' yang kuat sebelah aku.

12. Harimau bintang

13. Asal kau tag aku.? 2 jer.

aku nak tag AJWAD, HAKEEM, AMAR, MAT YE dan HUSAINI

No comments:

Post a Comment